قرآن کریم.
نهجالبلاغه.
آذری، فریدون؛ ادیبیار، علیرضا؛ محمدزاده، زهرا. (۱۳۹۹). یادگیری اجتماعی و جایگاه اجتماعی: مؤثرترین محورهای اصلی برندسازی مدیران دولتی. مدیریت توسعه، ۹(۲)، صص۱۰۵-۸۷.
اخ الصنایع، مهدی؛ وارث، سید حامد؛ کیامسی، مسعود. (1401). تأثیر برندسازی شخصی سیاستمداران بر قصد شهروندان تهرانی به رأیدهی در انتخابات ریاست جمهوری. مطالعات ارتباطی، 5(2)، صص54-33.
جمشیدی، سعید. (۱۴۰۰). مروری بر برندسازی شخصی آنلاین. پژوهشهای مدیریت عمومی، ۱۳(۴)،
صص۲۳۵-۲۵۴.
سنائی، اعظم؛ اعتباریان، اکبر؛ قیتانی، البرز؛ رشیدپور، علی. (1402). الزامات و موانع الگوی برندسازی شخصی مدیران قضائی در حکمرانی اسلامی. مدیریت منابع انسانی در صنعت قضائی، 16(2)، صص125-108.
لکزایی، نجف. (۱۴۰۳). حکمرانی اسلامی: بایستههای پژوهشی و رسالت علمی. مطالعات حکمرانی اسلامی، 1(1)، صص15-7.
مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی. (1400). شورا و مشارکت مردمی در حکمرانی اسلامی. تهران: انتشارات مرکز تحقیقات اسلامی.
ملایی، رباب؛ سیادت، سید علی؛ هوَیدا، رضا؛ ریزانه، جلال. (2021). طراحی مدل برندسازی شخصی کارکنان با تأکید بر آموزش سازمانی (مطالعه موردی: کارکنان اداری قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران). مطالعات مدیریت ایران، ۱۴(۴)، صص۷۱۹-۶۹۹.
Al-Rodhan, N. (2022). Sustainable Development and Islamic Governance: A Framework for the Future. Springer.
Banet-Weiser, S. (2012). Branding the Postfeminist Self: The Labor of Femininity. Authentic™: The Politics of Ambivalence in a Brand Culture. New York: NYU Press.
Gorbatov, S., Khapova, S. N. & Lysova, E. I. (2018). Personal branding: interdisciplinary systematic review and research agenda. Front. Psychol, no. 9, pp. 2238.
Kamali, M. H. (2021). Shari’ah and Governance in Islam. Islamic Texts Society.
Khedher, M. (2014). Personal branding phenomenon. International Journal of Information, Business and Management, 6(2), pp. 1-29.
Lair, D. J., Sullivan, K. & Cheney, G. (2005). Marketization and the recasting of the professional self: The rhetoric and ethics of personal branding. Management Communication Quarterly, 18(3), pp. 307-343.
Malaei, R., Siadat, S. A., Hoveyda, R. & Rizanneh, J. (2021). Designing a model of personal branding for employees with an emphasis on organizational training (The case of the administrative staff of the judiciary of the Islamic Republic of Iran). Iranian Journal of Management Studies, 14(4), pp. 699-719.
Peters, T.J. (2016). True Confessions. Fast Company.
Philbrick, J. L. & Cleveland, A. D. (2015). Personal branding: building your pathway to professional success. Medical Reference Services Quarterly, 34(2), pp. 181-189.
Taghipour, M. & Pirmoradi, L. (2024). Designing a Model of Online Dysfunctional Behavior and Its Role in Personal Branding Based on the Grounded Theory. Organizational Behavior Research, 13(1), pp. 1-25.